Solo Un Ragazzo Contadino

Ciao, I'm South Italy or Italy Romano, and I basically got this stupid blog cause I had nothing better to do, anyway feel free to ask me shit..unless you're the potato bastard, in that case stay the fuck away from me and my fratello

Relationship status: Single
Magic anon: None.

((OOC: This is a independent RP blog for Romano. Thanks for visiting~))


19
Ott

bubbleteahime:

by 壱川一


permalink ♥ 276 note

19
Ott
"
I am a strong person. But every once in a while I would like someone to hold my hand and tell me things are going to be OK.

- Unknown (via rlyrlyugly)


permalink ♥ 176.510 note

19
Ott

padrx:

terradisirene:

Tch, you’d know if you were doing that. If someone’s around that I don’t want I let ‘em know. I’d say ‘I’m fucking busy’ or ‘go away’…or something like that. You ain’t doing neither. 

That’s comforting to know—err—Lovino… we have some more catching up to do.

Was the ‘er’ cause you’re not sure what to call me? Just go with Romano, that’s my name too, and yeah I guess we do. And you start with the catching up shit since you brought it up.


permalink ♥ 10 note

19
Ott

thatonceandfutureprat:

Norwegian Forest Cat (x)


permalink ♥ 20.123 note

19
Ott
welcometoitalia:

Amalfi Coast

welcometoitalia:

Amalfi Coast


permalink ♥ 96 note

19
Ott

cioccolatodorima:

Request

Italia-kun scolding Romano-san.

I’m sorry it’s just a dream ovo


permalink ♥ 3.459 note

19
Ott

padrx:

terradisirene:

Cause I don’t wanna be, ‘least not if there’s someone around. If I get a visitor I make time for ‘em. You make it sound all suspicious and crap. 

In essence? I just don’t want to be invading your personal space. And I also don’t want to be wasting your time.

Tch, you’d know if you were doing that. If someone’s around that I don’t want I let ‘em know. I’d say ‘I’m fucking busy’ or ‘go away’…or something like that. You ain’t doing neither. 


permalink ♥ 10 note

19
Ott

http://terradisirene.tumblr.com/post/100376315886/padrx-terradisirene-padrx-replied-to

padrx:

terradisirene:

padrx:

padrx:

terradisirene:

padrx replied to your post:[just gonna lean on him]

[He’s silent for a long moment.] I know I’m old-but doesn’t mean I always need something kiddo… Just wanna spend some time with you.

W-wait, I didn’t ask cause you’re old. I’d of asked you if you…

You always say that, you know? Makes me wonder.

Makes you wonder ‘bout what? Now that you said that you gotta tell me.

Makes me wonder why you’re never really ‘busy’ as you say.

Cause I don’t wanna be, ‘least not if there’s someone around. If I get a visitor I make time for ‘em. You make it sound all suspicious and crap. 


permalink ♥ 10 note

18
Ott

http://terradisirene.tumblr.com/post/100376315886/padrx-terradisirene-padrx-replied-to

padrx:

padrx:

terradisirene:

padrx replied to your post:[just gonna lean on him]

[He’s silent for a long moment.] I know I’m old-but doesn’t mean I always need something kiddo… Just wanna spend some time with you.

W-wait, I didn’t ask cause you’re old. I’d of asked you if you…

You always say that, you know? Makes me wonder.

Makes you wonder ‘bout what? Now that you said that you gotta tell me.


permalink ♥ 10 note

18
Ott

padrx:

terradisirene:

padrx replied to your post:[just gonna lean on him]

[He’s silent for a long moment.] I know I’m old-but doesn’t mean I always need something kiddo… Just wanna spend some time with you.

W-wait, I didn’t ask cause you’re old. I’d of asked you if you were..um, I dunno..fifteen too. I just asked just to know.

How come you wanna spend time with me anyway? Just wondering…but it’s ok with me I guess.

I know—I’m far from fifteen though…

And what’s it to ya? Just because I wanna spend time with the boy I raised does there have to be a reason for it?

Me too, last time I was fifteen…physically, was um…maybe it was somewhere in the eighteenth century. Point is it was a fucking long time ago.

Hmpf, well I dunno. Not like I’m the most interesting guy, but whatever. You can go ahead and do it, don’t mind. Not like I was doing much anyway. 


permalink ♥ 10 note

18
Ott

padrx replied to your post:[just gonna lean on him]

[He’s silent for a long moment.] I know I’m old-but doesn’t mean I always need something kiddo… Just wanna spend some time with you.

W-wait, I didn’t ask cause you’re old. I’d of asked you if you were..um, I dunno..fifteen too. I just asked just to know.

How come you wanna spend time with me anyway? Just wondering…but it’s ok with me I guess.


permalink ♥ 10 note

18
Ott
padrx: [just gonna lean on him]

image

-he’ll just let him do so-

Hm? What’d you doing? Or d’you just want something?


permalink ♥ 1 nota

18
Ott

nunderwater:

And in that moment I swear I still didn’t give a shit


permalink ♥ 249.149 note

18
Ott
Anonimo: romano number 7??

izzy-spookyban-jonez:

7. in winter clothes

his frappuccino or whatever is cold


permalink ♥ 505 note

18
Ott
welcometoitalia:

Messina

welcometoitalia:

Messina


permalink ♥ 2.214 note